Klachtenformulier

Indien u een klacht heeft over een webshop die is aangesloten bij Digikeur, adviseren wij om het volgende stappenplan te volgen:

  • Probeer uw klacht rechtstreeks met de webshop op te lossen. Lukt dit niet? Volg dan stap 2.
  • Meld uw klacht bij Stichting Digikeur via het formulier aan de rechterkant. Wij registreren uw klacht en sturen deze door naar de webshop.

Klachten kunnen niet telefonisch worden ingediend. Gebruik altijd het formulier. Gun de webshop een redelijke termijn om te reageren op uw klacht voordat u zich tot Digikeur wendt.

Stichting Digikeur registreert klachten om de kwaliteit van het Webwinkel Keurmerk te waarborgen. Bij ernstige of herhaaldelijke overtreding van de Gedragscode wordt overgegaan tot (tijdelijke) schorsing of royement.

Naam

Telefoonnummer

E-Mail

Klantnummer of ordernummer

Klachtomschrijving

Neem de code over: