Digikeur lanceert nieuwe huisstijl!

Uitgegeven te Hoofddorp om 14:32 op 02-02-2011

Stichting Digikeur heeft haar huisstijl in de breedste zin van het woord vernieuwd. Hierbij heeft het keurmerk en de website een makeover gekregen. De vernieuwde website maakt gebruikt van de laatste technieken op web 2.0 gebied, sociale media en google optimization. De huisstijl is aangepast aan een uitstraling die onderscheidend is. De oude website is intensief gebruikt en heeft sinds 2007 trouw dienst geleverd. Met de vernieuwing van haar website haakt Digikeur tevens in op 'Social Commerce' als nieuwste trend.

Nieuwe mogelijkheden
De integratie van sociale media biedt nieuwe kansen voor webshops. Nieuw is de mogelijkheid dat consumenten een webshop kunnen delen met vrienden op Facebook, Twitter of Hyves. Stiching Digikeur biedt webshops hiermee meer exposure via sociale media. Met een gemiddelde van 150 facebook vrienden staat de weg open voor Social Commerce. Een webshop die wordt gedeeld kan in een mum van tijd al gauw in honderden Facebook profielen verschijnen!

Een vernieuwd beeldmerk
Tijdens de makeover is ook het webwinkel keurmerk van Digikeur meegenomen. Stichting Digikeur is tegelijkertijd begonnen om het keurmerk bij haar huidige leden te vervangen. Het nieuwe design en het webwinkel keurmerk is onderscheidend. De herkenbare kleuren van Digikeur zijn meegenomen naar het nieuwe logo. Met de algehele vernieuwing en integratie van nieuwe technieken wil Stichting Digikeur de naamsbekendheid en het succes van het Digikeur webwinkel keurmerk verder vergroten!

Stichting Digikeur
Willem Brocadesdreef 170b